Over ons

General Managers

Gedreven, ambitieus, leergierig, maar voornamelijk super enthousiast.

Deze knappe koppen zullen 24/7 voor u klaar staan tijdens de Hotel- en Eventweek. Geen klacht is te veel, geen probleem is te moeilijk en geen wens is te gek voor het team van General Managers in Hotel 007.

Op de foto van links naar rechts, beginnend bovenaan: Charla Peet, Romy van Hiel, Nick van der Eijk, Resy de Vor, Maurice Hendriksen, Mira Oudt, Jasper Polak, Maarten van de Klashorst, Winston Steur en Tim Antonius.

De General Managers zijn samen verantwoordelijk voor het gehele hotel en zorgen ervoor dat alle afdelingen goed samenwerken. Heeft u een vraag? Stap naar één van onze General Managers, zij weten geheid het antwoord. Samen gaan wij ons uiterst best doen om uw verblijf bij Hotel 007 onvergetelijk te maken.

Public Relations

Een hotel is natuurlijk geen hotel zonder een PR afdeling. De PR afdeling zorgt voor een goede relatie en duidelijke communicatie naar het publiek en de buitenwereld. Wij zijn al weken bezig met de voorbereidingen voor de Hotel en Eventweek.

In de voorbereiding voor de HEW is er een zestal managers gekozen om de afdeling PR en de werkzaamheden daarvan in goede banen te leiden voor, tijdens en na de Hotel en Eventweek.

Graag stellen wij u voor aan:
– Bart Lissenburg
– Suzanne Weusthuis
– Bruno Delaere
– Rens van Loenen
– Damian Matthew
– Olivier Trommel

Als u vragen of opmerkingen heeft, schroom dan niet om op ons af te stappen of een mailtje te sturen naar PR-utrecht@outlook.com.

Wij hebben er zin in!

Front Office

Als Front Office management team zijn wij het gezicht van Hotel 007. Ons team bestaat uit enthousiaste en gedreven studenten. Wij vinden het stuk voor stuk een hele leuke uitdaging om 24 uur per dag klaar te staan voor de gasten van ons hotel.

Van links naar rechts:
Tamara de die le Clercq
Amber de Jongh
Sushil Chhantyal
Emmy Dielissen
Lotte Westhoff

Bij ons is in- en uitchecken een feestje. Daarnaast kunt u bij ons terecht met al uw vragen over de omgeving en de reserveringen.
Wij hopen u binnenkort te zien in Hotel 007.

Team Front Office

Events

Als event managers zijn wij verantwoordelijk voor de organisatie en uitvoering van de evenementen die plaatsvinden in het hotel. Deze negen dames en één heer gaan ervoor zorgen dat alles soepel verloopt en dat elk evenement een succes wordt.
In de voorbereidende weken zijn er tien creatieve en enthousiaste event managers gekozen die verantwoordelijk zijn voor de afdeling Events.

Van links naar rechts:
Kimberley Prenen
Madelon Obbink
Lotte Rikken
Britt Musters
Kiki Bergervoet
Kim Bakker
Adrianne Lohmeijer
Sebas Rozendaal
Lauretta de Jong
Vivian Hoppenreijs

Wij zullen alles uit de kast halen om u te voorzien van originele evenementen. Als u nog vragen heeft over de evenementen kunt u ons altijd mailen naar het e-mailadres eventmanagers.tio@gmail.com.

Wij kijken ernaar uit om u terug te zien bij één van onze evenementen.

Team Events

Housekeeping

Beste gasten,

Wij zijn Rens Koers, Jet Schuurmans, Nikki Hoogendijk en Annelotte Zweers. Wij zijn 4 studenten van Tio University of Applied Sciences, vestiging Utrecht. Wij zijn tijdens de Hotel- en Eventweek de managers van de afdeling Housekeeping. Wij hebben zeer ons best gedaan om de kamers zo prettig mogelijk voor u te maken en hier zullen wij tijdens de HEW ook voor zorgen.

Van links naar rechts:
Rens Koers
Jet Schuurmans
Nikki Hoogendijk
Annelotte Zweers

Wij wensen u een heel fijn verblijf toe in ons hotel!

Met vriendelijke groet,
Rens Koers, Jet Schuurmans, Nikki Hoogendijk en Annelotte Zweers

Managers Housekeeping

Finance

Als afdeling Finance zorgen wij ervoor dat alle geldzaken in het hotel goed in orde komen, van het budget van de afdelingen tot het beheren van de kas. Wij zorgen ervoor dat het hotel er op financieel gebied goed voor staat en dat we niet voor verrassingen komen te staan. Wij houden ervan om met cijfers te werken en we zijn heel secuur, dus deze taak is ons op het lijf geschreven.

Tijdens de voorbereiding voor de Hotel- en Eventweek zijn er drie Finance managers gekozen om het team in goede banen te leiden. Graag stellen wij u voor aan de finance managers. V.l.n.r.:
• Andres van der Linden
• Kevin Kis
• Marc van der Lee

Wij kijken erg uit naar de komende Hotel- en Eventweek. Iedereen is altijd welkom op ons kantoor en voor vragen zijn we altijd bereikbaar.

Ons e-mailadres is afdeling.finance.hew@gmail.com .

Ook hopen wij u te zien tijdens de Hotel- en Eventweek in Hotel 007!

Team Finance

Personeelszaken

Wij zijn drie gemotiveerde studenten die erop gebrand zijn de Hotel- en Eventweek tot een succes te maken, zowel voor de gasten als voor het personeel.

Als afdeling personeelszaken zorgen we ervoor dat wij de schakel zijn tussen het personeel en het management. Alle zaken omtrent het personeel worden door ons persoonlijk behandeld.

In de aanloop naar de Hotel- en Eventweek zijn er drie managers gekozen:
Van links naar rechts ziet u Joey van Dijk, Ayleen Olgers en Ellen Meerkamp van Embden.

Mocht u vragen hebben dan kunt u ons altijd bereiken op het volgende emailadres: personeelszaken.tio@gmail.com

Wij kijken erg uit naar de Hotel- en Eventweek. Ook al zullen wij ons veelal op de achtergrond begeven, toch hopen wij u te zien in de Hotel- en Eventweek!

Team Personeelszaken

Bar

De gezelligste studenten van het hotel kunt u natuurlijk vinden achter de bar. Bent u in voor een babbeltje of heeft u gewoon zin in een heerlijk drankje? Dan bent u bij de bar aan het juiste adres!

Wij, barmanagers, Lenthe Steeman, Beer Hoes, Willeke Smit en Jochem Schnieders, zullen u voorzien van de beste service achter de bar van Hotel 007.

Onze taken binnen het hotel zijn uiteraard het klaarmaken van de heerlijkste drankjes, maar ook kunt u bij ons terecht voor een lekkere snack tussendoor. Daarnaast behouden wij het overzicht en de structuur bij de bar en proberen wij met al onze kracht onze medewerkers te motiveren en stimuleren. Wij willen uiteraard dat alles op rolletjes verloopt en wij hopen daarmee uw verblijf een stukje specialer te maken met net dat overheerlijke wijntje bij uw diner of de krachtige kop koffie wanneer u het ontbijt uitstapt.
In de voorbereidende weken zijn wij ervan overtuigd geraakt dat wij een goed functionerend team zijn en zullen ook ons uiterste best doen om dit in de praktijk te bewijzen.

U bent van harte welkom bij ons aan de bar in Hotel 007!

Met vriendelijke groet,
Afdeling Bar

Hotel 007 gegevens

Adres: Langevelderlaan 45

Postcode: 2204 BC, Noordwijk